Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rethymnon

  • G & M

    Wij komen hier al 8 jaar en hebben het hier ontzettend naar ons zin. Naar welke accomodatie gaan jullie laat dit eens even weten en waar dit ongeveer ligt.

    De binnen stad is echt geweldig veel leuke tentjes en winkels.

    Het haventje is super gezellig.

    Laat maar even wat terug horen weten we ook of je gunstig zit met het zandstrand.

  • Bert

    Dank voor de reactie.

    We gaan naar Jason app. ligt nagenoeg in centrum, vlak bij strand….

    hoe is dat strand daar?

    en de zee? (lekker “Grieks blauw”?) “open vlakte”, of her en der rotsen/baaien?

    Eind aug begin sept zal je daar toch niet “als een mierennest” naast elkaar liggen? neem ik aan?

    Normaal liggen we zelden of nooit (direct of in de buurt) van een centrum van een plaats, maar we “gokken” maar eens een keer, haha.

    Het lijkt ons een leuke plaats en wat ik zo lees en hoor, schijnt het ook zo te zijn, doch smaken verschillen, dat weet ik!

    We zijn benieuwd of we nog leuke informatie krijgen n.a.v. dit bericht, informatie is welkom op alle gebieden (lekker eten, plekjes of iets dat absoluut de moeite waard is, ik noem maar iets.)

    Alvast bedankt voor tips en/of reacties.

    Groetjes,

    Bert.

    G & M Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij komen hier al 8 jaar en hebben het hier

    > ontzettend naar ons zin.

    >

    >

    >

    > Naar welke accomodatie

    > gaan jullie laat dit eens even weten en waar dit

    > ongeveer ligt.

    > De binnen stad is echt geweldig veel leuke tentjes

    > en winkels.

    > Het haventje is super gezellig.

    >

    > Laat maar even wat terug horen weten we ook of je

    > gunstig zit met het zandstrand.

  • G & M

    Als je bij Jason tussen door naar de boulevart loopt,dan loop je een stukje naar rechts dan heb je aan de overkant

    een prachtig zand strand schoon helder water je kunt daar zo op het strand gaan liggen of een bed met parasol huren.

    Jason ligt zeker dicht bij het centrum 10 mint.lopen naar de haven ongeveer 15 mint.lopen waar je heerlijk vis kan eten.

    Waar je ook heerlijk kan eten en zeker niet duur is in de taverne Melody Garden Soulioustraat heeft een leuke binnen tuin

    de Soulioustraat ligt vlak bij de historische Rimondi fontein, aan dit pleintje ligt ook Cafe Galero stik gezellig daar prachtig terras

    hier wordt je bediend door Dimitres pas op hij verstaat goed Nederlands.

    Wil je een auto huren kan ik je zeker aanraden Auto Motor Sport alles perfect geregeld bij hun en goede prijs huur je via de tour

    opperator betaal je dik meer nergens voor nodig alles is goed verzekerd bij hun zij zitten aan de boulevard als je rechts afslaat

    op de boulevard ongeveer twee kilometer hangd een groot bord buiten, neem geen automaat op Kreta.

    Laat maar weten als je nog meer wildt weten.

  • Bert

    G&M,

    Bedankt voor de informatie.

    Tja,…wat zou ik nog meer willen/

    Wellicht, wat je zelf nog invalt en wat je zelf leuk vindt en/of de moeite waard vindt, is wellicht nog iets op om deze site te zetten!

    Kijk maar wat je wilt. Alle informatie is welkom.

    Thanks.

    Groet,

    Bert