Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rethymnon

  • Jacobs

    De stad Rethymnon ligt tegen de heuvels aan. Mijn vraag zijn deze makkelijk bereikbaar en of dit een een fantastisch uitzicht heeft. Verder ligt in deze regio ook een van de hoogste heuvels ongeveer 2500 m. Op deze heuvel werd de Godin aphrodite vereerd. Gaan hier ook excursies heen? Of is deze makkelijk bereikbaar.

    Met vriendelijke groet

  • caniggia

    het uitzicht is daar schitterend

    weet niet of er ook excursies zijn naar die berg

  • kirso

    Alles in en rondom rethymno is makkelijk bereikbaar, mocht er een plek zijn waar geen openbaar vervoer of excursies zijn kun je er heel goedkoop heen met de taxi, wel prijsafspraak maken bij instappen. Anders rekenen ze meer tarief.. Ik vind het een fantastisch vakantie oord en veel te doen.

  • Lillah

    Good point. I hadn't thouhgt about it quite that way. :)

  • slefau

    A9EIbS , thqclxrkdfzj, dupuaakvrmje, http://ztlhjiwchcme.com/

  • Emma

    Hey, that post leaves me felieng foolish. Kudos to you!

  • Mieke

    kirso Schreef:

    ——————————————————-

    > Alles in en rondom rethymno is makkelijk

    > bereikbaar, mocht er een plek zijn waar geen

    > openbaar vervoer of excursies zijn kun je er heel

    > goedkoop heen met de taxi, wel prijsafspraak maken

    > bij instappen. Anders rekenen ze meer tarief.. Ik

    > vind het een fantastisch vakantie oord en veel te

    > doen.

    Hallo,

    Hoe is het om deze stad te bezoeken, neen om daar (en in die streek) twee weken te verblijven?

    Is het nog een “echte Griekse stad?” Dus veel bezienswaardigheden?

    Hoe zijn de stranden in deze stad?

    Lig je “op elkaar” of valt dat mee? en de kwaliteit? zand/stenen? mooi blauw water?

    Zijn het grote lange open stranden, of heb je ook inhammen/rotsen e.d.?

    Ik hoop dat er iemand reageert!

    Alvast bedankt.

    Het pas voor over…..11!!!!maanden, maar ik dacht, vraag er alvast maar eens na! Nu denk ik eraan!

    We - een jong actief ouder stel, 50+ers - hebben een stuk of 8 - rustige en drukkere - verschillende Griekse elanden bezocht, Kreta ook, maar dat is inmiddels 30 jaren!! geleden (Malia…was toen heel rustig……..dat kun je je nu niet indenken!)

    Dus we denken eraan om hoogstwaarschijnlijk naar deze stad te gaan! (ik zit overigens ook aan Santorini te denken!)

    Onze eerdere bezochten eilanden zijn: Rhodos, Kreta dus, Samos, Kos, Lesbos, Corfu, Cyprus(tel ik even mee)Parga.

    Kreta zou dus onze eerste “plek” worden, die we dan 2x bezoeken! Ergens een 2e keer terugkomen hebben we, ergens in de jaren 70, 1979, dacht ik, 1 keer gedaan!

    Nogmaals ik zie jullie reacties graag tegemoet komen, ik kijk er naar uit!

    Groetjes,

    Mieke.

  • G & M

    Kreta en de plaats Rethymnon is top je vind er alles wat je nodig hebt.

    De stad boulevard en strand zijn erg leuk en het strand vol op plek .

    Wij komen er al 6 jaar waarvan de laatste twee jaar zijn we er twee keer per jaar geweest,

    en we hebben al weer geboekt voor juni.B)

  • Bert

    Beste mensen,

    Wij (iets ouder echtpaar) hebben een zomervakantie naar deze plaats geboekt.(eind aug-begin sept)

    Als er mensen zijn die - uit ervaring of zo - iets kwijt willen over deze plaats, zou ik zeggen, doe het, plaats het maar!

    Alles is welkom en we hechten er zeker waarde aan om beoordelingen te lezen, tips wat het ook mag zijn, van diegene die daar zijn geweest.

    Thanks.

    Groet,

    Bert.